Besvarat

Operatörsupplåsning!

  • 12 januari 2019
  • 1 svar
  • 61 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Jag har betalat för operatörsupplåsning men kan inte synkronisera iphone 4 via iTunes som det står i instruktionen. Hade samma problem med iphone 5c men fick hjälp att låsa upp utan iTunes men minns inte hur! Någon som vet?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bästa svar av Jocke 14 januari 2019, 09:45

Välkommen till 3Community @Viol.

Har du betalat för operatörsupplåsningen av din iPhone 4 är det bara det sista steget kvar. Det är att slutföra upplåsningen själv, via iTunes.

Det är endast iPhone 5S eller senare som kan slutföra upplåsningen utan iTunes, har du en iPhone 4 behöver den synkroniseras via iTunes.

För att du ska kunna slutföra upplåsningen är det viktigt att du följer ett par steg, exakt i ordningen nedan.

  1. Uppdatera till senaste iOS
  2. Anslut till WiFi
  3. Sätt i ett SIM-kort från en annan operatör
  4. Logga in med ditt Apple-ID
  5. Telefonen är nu upplåst.
Återkom gärna med resultat 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Välkommen till 3Community @Viol.

Har du betalat för operatörsupplåsningen av din iPhone 4 är det bara det sista steget kvar. Det är att slutföra upplåsningen själv, via iTunes.

Det är endast iPhone 5S eller senare som kan slutföra upplåsningen utan iTunes, har du en iPhone 4 behöver den synkroniseras via iTunes.

För att du ska kunna slutföra upplåsningen är det viktigt att du följer ett par steg, exakt i ordningen nedan.

  1. Uppdatera till senaste iOS
  2. Anslut till WiFi
  3. Sätt i ett SIM-kort från en annan operatör
  4. Logga in med ditt Apple-ID
  5. Telefonen är nu upplåst.
Återkom gärna med resultat 🙂

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings