Besvarat

paket utlämmning

  • 4 July 2019
  • 7 svar
  • 26427 visningar

Brightstar 3PL Services är detta paket från er?
icon

Bäst svar av Erik 4 July 2019, 19:21

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Brightstar 3PL Services är detta paket från er?

Hej @Roban1999, ja det stämmer bra! ☺️

Brightstar 3pl Services ar detta packet från er

Paket från Brightstar 3PL Services finns nu hos ICA Supermarket Värnamo Doktorsgatan 2, VÄRNAMO. Ange XXXX. Visa leg. Bud visar bådas leg. För leveransalternativ: .Tack för att du hämtar ditt paket så snart du kan. Visa omtanke, håll avstånd. Mellan 15-18 är det rusningstid. Mvh PostNord

Hej har fått denna från er jag har ingen aning vad det är för något har inte lämnat in något eller beställt något jag bor i Ullared, så det måste vara något som är fel.

Mvh Peter

Användarnivå 7
Emblem +36

@vekatorpet Märkligt! Ifall du inte beställt något så rekommenderar jag att kontakta vår returavdelning för att se över ifall det blivit något fel, och på samma gång få hjälp med att skicka tillbaka det ifall det skett ett fel. Du når dom på direktnummer 0735-300 324.

Är detta från er

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej 👋🏻 vet du om du har beställt något ifrån 3 ? @Ulrica Bengtsson 

Mobil eller bredband tex . 

 

Jag skulle nog säga att det är ifrån ”3” , speciellt om du gjort någon beställning från dom ☺️ Annars får du hojta till om du inte gjort det . 
 

Här nedan va en tråd om samma sak : 
 


Får hoppas det är något du beställt ifrån dom och du blir nöjd framöver med enheten 😁 din mobil verkar trött idag redan vid lunchtid du 😂

 

ha de gott , F 

Användarnivå 7
Emblem +36

Är detta från er

@Ulrica Bengtsson, precis som @frodrik91 skriver så är paketet från oss! Men förstår att du kanske redan hämtat ut det vid det här laget 😁

Svara