Skip to main content
Besvarat

Reparation av min mobiltelefon.

• 11 juli 2018
  • 1 svar
  • 214 visningar

Hej!
Jag har nu haft inne min mobik på service i strax en månad (skickats fram o tillbaka o inte kunnat använt den). Skickade den 19/6 o den ska vara inne tills torsdag så tidigast får jag väl den på måndag. Jag kan ju inte behöva betala för den månads kostnaden som blir för juli då jag inte kunnat använda den alls?
mvh
beatrice

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Hejsan @Beatrice och vad kul att se att du har hittat till 3Community.

Den normala handläggningstiden för en reparation av en mobiltelefon är 14 dagar. I ditt fall verkar det ha gått längre än så vilket jag beklagar. Allt som kan vara bra att veta vid en reparation finns att läsa om här.

Slå gärna en pling eller skriv till vår kundservice för att se över vad vi kan göra för dig i ditt unika fall.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 12 juli 2018
Hejsan @Beatrice och vad kul att se att du har hittat till 3Community.

Den normala handläggningstiden för en reparation av en mobiltelefon är 14 dagar. I ditt fall verkar det ha gått längre än så vilket jag beklagar. Allt som kan vara bra att veta vid en reparation finns att läsa om här.

Slå gärna en pling eller skriv till vår kundservice för att se över vad vi kan göra för dig i ditt unika fall.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies