Besvarat
Säljer ni iPhone 8 Plus?
Är nöjd med mitt abonnemang hos 3 men ser att de inte har någon IPhone 8 plus som jag vill byta till, måste jag byta operatör nu? Någon som vet varför de inte finns?
Bäst svar av Jocke
Tjena @Elliot vad roligt att läsa att du känner dig så pass nöjd med ditt abonnemang.
iPhone 8 Plus är en väldigt bra telefon men precis som@Pettersson och @Chipsgeneralen är den utgående i vårt sortiment.
iPhone XR som rekommenderas i tråden skulle jag varmt rekommendera att du kastar ett extra öga på. Det är en riktigt härlig telefon som är väldigt snarlik iPhone 8 Plus rent storleksmässigt.
Det är dock en nyare telefon och är bättre på dem allra flesta punkter än vad iPhone 8 plus är.
Visa originaliPhone 8 Plus är en väldigt bra telefon men precis som
iPhone XR som rekommenderas i tråden skulle jag varmt rekommendera att du kastar ett extra öga på. Det är en riktigt härlig telefon som är väldigt snarlik iPhone 8 Plus rent storleksmässigt.
Det är dock en nyare telefon och är bättre på dem allra flesta punkter än vad iPhone 8 plus är.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.