Skip to main content
Besvarat

Söndrig kamera

• 9 februari 2019
  • 1 svar
  • 119 visningar

Hej!
”Fick” en ny mobil i juli 2018. Tyvärr satte jag inte igång den förrän i januari 2019. Jag upptäcker då att kameran där fram inte fungerar. Jag har eger företag och är i stort behov av min mobil och det som finns i den. Jag har därför svårt att lämna in den hur som helst. Hur gör jag?
Mvh Martina

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Nail it,

välkommen till forumet! :-)

Jag rekommenderar att du lämnar in din mobil på lagning genom en av våra 3Butiker för att kika ifall dom har någon lånemobil du kan använda under tiden. På så sätt står du inte utan mobil och jobbet behöver inte lida. :-)

Du kan hitta din närmsta 3Butik här.
Visa original

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 11 februari 2019
Hejsan @Nail it,

välkommen till forumet! :-)

Jag rekommenderar att du lämnar in din mobil på lagning genom en av våra 3Butiker för att kika ifall dom har någon lånemobil du kan använda under tiden. På så sätt står du inte utan mobil och jobbet behöver inte lida. :-)

Du kan hitta din närmsta 3Butik här.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies