Besvarat

Vilken mobil ska jag välja?

  • 28 December 2018
  • 2 svar
  • 143 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Jag behöver byta mobil. Behöver hjälp med vilken modell. Har idag IPhone och tror jag vill fortsätta med det.
Ringer och messar mycket, men behöver inte så mycket surf. Gärna bra kamera. Tror abonnemang är lämpligare än kontantkort. Vill inte lägga så mycket per månad.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 28 December 2018, 21:52

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
hej, vill du fortsätta med iPhone skulle jag absolut säga iPhone XR. Den ör oerhört prisvärd och delar i princip allt från sina dyrare syskon xs. Den har inte två linser men den behåller den bästa av de två. Och den har helt fantastiskt batteritid!
men om du är skeptisk på den så är det iPhone xs som gäller.
Kameran är så
pass uppgraderad från iPhone X att det inte är någon idé att titta på de äldre modellerna.

Men om man är priskänslig och ändå vill ha iPhone, då finns egentligen det bara iphone XR, du kommer verkligen inte bli besviken om du väljer den, plus att det går att få den i flera riktigt snygga färger (blå eller röd är magisk)
Det beror egentligen helt på vad du är ute efter. Den nya generationens smartphones är i stort sätt alla så bra att du kommer bli nöjd. Googla "Expert jämförelse [generation smartphone du tittar efter]" för bra jämförelser. Tumregeln brukar vara att Samsung levererar bäst prestanda, Iphone har bäst användargränssnitt och är lättare att hantera och Huawei är mest prisvärd. Inte alltid så är fallet men ofta.

Svara