Skip to main content
Besvarat

Återgår till den standard röstbrevlåda, " du har ring 07XXXXXXXX som inte kan ta emot ditt samtal"

• February 7, 2026
  • 1 svar
  • 24 visningar

Hej, jag har spelat in min röstbrevlåda men jag är inte alls nöjd med den och vill därav helt återgå till den standard röstbrevlådan där det säger " du har ring 07XXXXXXXX som inte kan ta emot ditt samtal" men har inte alls lyckats göra det, jag har ring till kundservice men dem kunde inte hjälpa mig dem stängde bara av röstbrevlådan i 24h. jag har också varit inne i en 3 butik och dem kunde inte heller hjälpa mig. Vad är lösningen ? 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@Nisse41! 👋

Ledsen att det strulat för dig med röstbrevlådan!

Detta bör du kunna ordna helt själv genom iställningarna i ditt 3Svar. Vi har en guide här på 3Community faktiskt där det står steg för steg hur du gör - klicka här.

Läs under rubriken Hälsningsmeddelanden och sedan Standardhälsningsmeddelande. 🤓

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • February 10, 2026

Hejsan ​@Nisse41! 👋

Ledsen att det strulat för dig med röstbrevlådan!

Detta bör du kunna ordna helt själv genom iställningarna i ditt 3Svar. Vi har en guide här på 3Community faktiskt där det står steg för steg hur du gör - klicka här.

Läs under rubriken Hälsningsmeddelanden och sedan Standardhälsningsmeddelande. 🤓