Besvarat

Byta datum på nummerflytt

  • 27 July 2018
  • 1 svar
  • 189 visningar

Hej har abonnemang hos ääer som jag tog via Viggo kundnr 7233983. Var tvungen att stå för dom då det var min fru som fick erbjudande då hon är kund hos hallå. Pratade med dom i dag då jag skulle portera över mina nr till er från halå.men för att slippa få dubbla fakturår bad dom mig ta kontakt med er och kolla om mina nummer kan flyttas från voch med slutet av augusti i stället. Annars får ni prata med dom.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Johnny 30 July 2018, 10:53

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @fribirg77, och varmt välkommen till 3Community!

Våra abonnemang aktiveras per automatik så snart man börjat använda abonnemanget eller som senast 30 dagar efter abonnemanget tecknats. Så dessvärre så finns det ingen möjlighet för oss att förhindra eventuell dubbeldebitering om det är så att abonnemangen redan tecknats.

Om du däremot skulle behöva ändra om ett datum för nummerflytt så kan du kontakta vår kundservice så hjälper de dig med det förutsatt att nummerflytten inte redan utförts eller att tiden som återstår innan nummerflytt är för knapp.

Svara