Skip to main content

Har sagt upp mitt abonnemang på halebop och begärt flytt av mitt gamla mobilnr till 3. Har avbeställt abonnemang och mobil hos Comviq eftersom jag fick bättre erbjudande hos er. Nu har comviq tydligen ändå begärt flytt till dom. Halebop kunde inte göra något eftersom flytten fått igenom. Kan ni hjälpa mig med detta? Så jag snart kan börja använda min nya mobil? m

Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Hej!



Har numret redan flyttats till Comviq? Då kan du kontakta 3Kundservice som återigen lägger in en nummerflytt så att numret kommer över till 3 istället.



Har numret inte flyttats till Comviq, men det är på gång? Kontakta då Comviq så kan de avbryta flytten så att numret ligger kvar hos Halebop. När detta är klart kan du behöva vänta ett dygn, därefter kan du kontakta 3Kundservice som lägger in en begäran om nummerflytt.



3Kundservice når du på 0735-300 400 :)



Löste det sig för dig?

Lämna en kommentar