Skip to main content
Besvarat

Hur flyttar jag mitt nummer till en annan operatör?

• 31 oktober 2018
  • 1 svar
  • 788 visningar

Hej jag heter Mona och vill flytta mitt tel nr från Halebop till Tre. Har haft kontakt med Halebop nu o fått besked att det är ok att flytta 070XXXXXX så nu undrar jag om det är klart för en flytt till Tre nu.
M.V.H. Mona

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - [/b]Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar

Bäst svar av Tretin

Halloj @päås!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

För att påbörja en nummerflytt in till ditt abonnemang hos oss så kan du antingen göra det inne i Mitt3 eller i kontakt med Tre, som kundservice eller en 3Butik.

För att göra det i Mitt3 går du in på Abonnemang > Välj det abonnemang du vill flytta in numret på > Skrolla ned till Nummerflytt och nummervisning > Ange numret du önskar att flytta in och klicka på Flytta nummer till Tre.

En nummerflytt brukar ta mellan 5-7 dagar.

Hojta gärna till hur det gick! 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 2 november 2018
Halloj @päås!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

För att påbörja en nummerflytt in till ditt abonnemang hos oss så kan du antingen göra det inne i Mitt3 eller i kontakt med Tre, som kundservice eller en 3Butik.

För att göra det i Mitt3 går du in på Abonnemang > Välj det abonnemang du vill flytta in numret på > Skrolla ned till Nummerflytt och nummervisning > Ange numret du önskar att flytta in och klicka på Flytta nummer till Tre.

En nummerflytt brukar ta mellan 5-7 dagar.

Hojta gärna till hur det gick! 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies