Skip to main content
Svar

Konferenssamtal

  • October 16, 2022
  • 2 svar
  • 358 visningar

så står det så här jag kommer nu att visa det för er 

och varför står det så här nu då….

på att man inte inte lägga till konforans samtal på mobilen kan ni ta en titt på det då….

Kan inte lägga till extra användare

Det är inte möjligt att lägga till extra användare. Vänligen kontakta kundservice.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @christofferking! 👋

Är det att du försöker lägga in flerpartssamtal, så att du kan slå ihop samtal, så behöver du aktivera detta via kundservice. Här når du dem. 😁

2 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • October 18, 2022

Hejsan 🙂, @christofferking 

Har lite svårt att tyda vad du behöver hjälp med . Och vilket märke & modell på mobil det gäller.

Om det gäller någon modell av iPhone & konferens-samtal . Så har du information om det här :

https://support.apple.com/sv-se/HT211110

Om det gäller 3 Extra användare / Familje-abonnemang . Så har du information om det här :

https://www.tre.se/handla/mobilabonnemang/familjeabonnemang

Här har du även kontaktuppgifter till “3” Kundservice.


https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Hoppas det svarade på frågan ! Annars är det bara att svara igen , så ska vi försöka hjälpa dig 🙂

 

Mvh F


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • October 24, 2022

Hejsan @christofferking! 👋

Är det att du försöker lägga in flerpartssamtal, så att du kan slå ihop samtal, så behöver du aktivera detta via kundservice. Här når du dem. 😁