Skip to main content
Besvarat

Nummerändring i iPhone

• 28 april 2019
  • 1 svar
  • 1122 visningar

Jag byter från Telia till 3 men behåller mitt nummer. Via 3 fick jag ett annat nummer som nu visar sig i telefonens (Iphone) display och mitt gamla nummer går inte att ringa till. Vad kan det bero på?

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Klockrike!

Har ditt nummer flyttats över än? Om det har det men det står numret du fick från oss i din iPhone ska du kunna gå in på Inställningar > Telefon > Mitt nummer för att ändra det. Du kan även testa att nollställa nätverksinställningarna i din mobil för att se om det hjälper. Du gör det genom att gå in på Inställningar > Allmänt > Nollställ > Nollställ nätverk.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 8 maj 2019
Hejsan @Klockrike!

Har ditt nummer flyttats över än? Om det har det men det står numret du fick från oss i din iPhone ska du kunna gå in på Inställningar > Telefon > Mitt nummer för att ändra det. Du kan även testa att nollställa nätverksinställningarna i din mobil för att se om det hjälper. Du gör det genom att gå in på Inställningar > Allmänt > Nollställ > Nollställ nätverk.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies