Bäst svar av Erik
Visa original
Det beror lite på vad du menar med ”låst”. :)
Om du har glömt bort din PIN kod kan du hitta PUK på Mitt3 och låsa upp mobilen.
Om mobilen är låst för att den är anmäld som borttappad går det utmärkt att chatta med mina kollegor via tre.se så hjälper de dig vidare.
Om det handlar om en spärr pga obetald faktura så släpps denna när betalningen har inkommit, om det är något som inte stämmer och du har ingen möjlighet att ringa så går det fint att chatta där med.
Hoppas det löser sig!
Om du har glömt bort din PIN kod kan du hitta PUK på Mitt3 och låsa upp mobilen.
Om mobilen är låst för att den är anmäld som borttappad går det utmärkt att chatta med mina kollegor via tre.se så hjälper de dig vidare.
Om det handlar om en spärr pga obetald faktura så släpps denna när betalningen har inkommit, om det är något som inte stämmer och du har ingen möjlighet att ringa så går det fint att chatta där med.
Hoppas det löser sig!
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑