Skip to main content
Besvarat

Sim låst

  • 17 februari 2019
  • 1 svar
  • 1303 visningar

Hur kan man kontakta kundservice eftersom telefon eller som kort är låst

Bäst svar av Erik

Det beror lite på vad du menar med ”låst”. :)

Om du har glömt bort din PIN kod kan du hitta PUK på Mitt3 och låsa upp mobilen.

Om mobilen är låst för att den är anmäld som borttappad går det utmärkt att chatta med mina kollegor via tre.se så hjälper de dig vidare.

Om det handlar om en spärr pga obetald faktura så släpps denna när betalningen har inkommit, om det är något som inte stämmer och du har ingen möjlighet att ringa så går det fint att chatta där med.

Hoppas det löser sig!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 17 februari 2019
Det beror lite på vad du menar med ”låst”. :)

Om du har glömt bort din PIN kod kan du hitta PUK på Mitt3 och låsa upp mobilen.

Om mobilen är låst för att den är anmäld som borttappad går det utmärkt att chatta med mina kollegor via tre.se så hjälper de dig vidare.

Om det handlar om en spärr pga obetald faktura så släpps denna när betalningen har inkommit, om det är något som inte stämmer och du har ingen möjlighet att ringa så går det fint att chatta där med.

Hoppas det löser sig!

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies