Besvarat

Trepartssamtal

  • 30 september 2018
  • 2 svar
  • 295 visningar

Hej, varje gång jag försöker koppla ihop 2 samtal så går det ej, hur ska jag göra för att fixa detta?, 👍
icon

Bästa svar av Tristan 2 oktober 2018, 09:24

Hej Matilda!

För att komplettera svaret från @Pettersson vill jag bara flika in att det kan vara som så att du måste ta kontakt med Kundservice för att de först ska aktivera funktionen för trepartssamtal på ditt abonnemang.

Du når Kundservice enklast genom att slå 300 i din mobil.
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej!

Det låter konstigt att det inte fungerar. Om du har ett abonnemang borde det fungera. Får du något felmeddelande när du försöker?
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Matilda!

För att komplettera svaret från @Pettersson vill jag bara flika in att det kan vara som så att du måste ta kontakt med Kundservice för att de först ska aktivera funktionen för trepartssamtal på ditt abonnemang.

Du når Kundservice enklast genom att slå 300 i din mobil.

Svara