Skip to main content
Besvarat

Trepartssamtal

  • 30 september 2018
  • 2 svar
  • 1509 visningar

Hej, varje gång jag försöker koppla ihop 2 samtal så går det ej, hur ska jag göra för att fixa detta?, 👍

Bäst svar av Tristan

Hej Matilda!

För att komplettera svaret från @Pettersson vill jag bara flika in att det kan vara som så att du måste ta kontakt med Kundservice för att de först ska aktivera funktionen för trepartssamtal på ditt abonnemang.

Du når Kundservice enklast genom att slå 300 i din mobil.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 30 september 2018
Hej!

Det låter konstigt att det inte fungerar. Om du har ett abonnemang borde det fungera. Får du något felmeddelande när du försöker?

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 2 oktober 2018
Hej Matilda!

För att komplettera svaret från @Pettersson vill jag bara flika in att det kan vara som så att du måste ta kontakt med Kundservice för att de först ska aktivera funktionen för trepartssamtal på ditt abonnemang.

Du når Kundservice enklast genom att slå 300 i din mobil.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies