Skip to main content
Besvarat

Vidarekoppling, hur gör jag?

• 26 oktober 2018
  • 1 svar
  • 4717 visningar

Hej, Hur vidarekopplar jag tillfälligt ett annat nummer till mitt eget? Båda har tre abonnemang och båda är Iphones samt hur kopplar jag sedan bort vidarkopplingen? //M

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Hej Slitby!

Det enklaste sättet är att på den mobil, vars nummer du temporärt vill vidarekoppla till ditt eget nummer, går in på Inställningar : Telefon : Vidarekoppling

När du aktiverar funktionen får du upp en ruta där du kan skriva in ditt mobilnr och sedan är det klart.

För att koppla ur vidarekopplingen går du bara in på samma ställe och stänger av funktionen.
Det är så otroligt smidigt och enkelt.

Inga knepiga kommandokoder som ska knappas in i telefonen utan allt det sker under ytan och själv behöver man bara klicka på ett litet reglage. : )
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 26 oktober 2018
Hej Slitby!

Det enklaste sättet är att på den mobil, vars nummer du temporärt vill vidarekoppla till ditt eget nummer, går in på Inställningar : Telefon : Vidarekoppling

När du aktiverar funktionen får du upp en ruta där du kan skriva in ditt mobilnr och sedan är det klart.

För att koppla ur vidarekopplingen går du bara in på samma ställe och stänger av funktionen.
Det är så otroligt smidigt och enkelt.

Inga knepiga kommandokoder som ska knappas in i telefonen utan allt det sker under ytan och själv behöver man bara klicka på ett litet reglage. : )

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies