Hej, jag har en iPhone X med er sedan Oktober -17. Om jag vill uppgradera till en iPhone XS vad kommer det kosta mig då?
Y
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Svar
Vad är 3Upgrade?
Bäst svar av Pettersson
Hej Pettersson,
Nej, så är inte läget med det nya 3Upgrade. Man kan numera byta upp sig efter ett år i kontrakt och då strykes den återstående tiden medans du hoppar på 24 nya månader. Enligt https://www.tre.se/privat/varfor-3/ett-smartare-val/3upgrade/ så ska det vara utan extra kostnad. Jag undrar bara om jag fortsätter på samma "hårdvaru" kostnad och abbonemangspris eftersom de skriver utan extra kostnad!
Hej!
Med 3Upgrade måste du skaffa en iPhone XS eller XS max enligt de priserna som anges på sidan jag länkade. Du kan inte byta ut sina nuvarande iPhone X mot en sådan enligt 3Upgrade. Det vill säga, skaffar du en iPhone XS enligt delbetalningspriset på den länkade sidan kan du om ett år byta mot en ny.
Om du vill byta ut din iPhone X stämmer det jag skrev ovan.
3Upgrade gäller således bara nyinskaffade telefoner som delbetalas. Inte de som köps med abonnemangen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.