Besvarat
Apple Watch Series 3 (GPS-Cellular) problem att starta
Hej 3 Community,
Skaffade en klocka när det gick. Fick den 11:e maj och har använt den sen dess. Min fru likaså. Klockan fungerar som den skall i det dagliga. Både som klocka, som kommunikator och som träningshjälp, men....
På kvällar och nätter väljer jag att stänga av klockan. När man på morgonen sedan skall starta den, så vill den inte. Jag vet att uppstart kan ta lång tid, men våra klockor (min frus har samma problem) hänger med apple-loggan i displayen. Kommer inte vidare. Jag får hålla in båda knapparna, i 10-15 sekunder, till det kommer ett utropstecken, sen släppa´och starta igen - då kommer den igång och funkar som den skall.
Fler som har detta problem? Kan det komma att lösas, med uppdatering?
Så, i övrigt en kanonklocka. Köpte series 1 samma dag den släpptes i Sverige, men jäklar vilket lyft på produkt.
Skaffade en klocka när det gick. Fick den 11:e maj och har använt den sen dess. Min fru likaså. Klockan fungerar som den skall i det dagliga. Både som klocka, som kommunikator och som träningshjälp, men....
På kvällar och nätter väljer jag att stänga av klockan. När man på morgonen sedan skall starta den, så vill den inte. Jag vet att uppstart kan ta lång tid, men våra klockor (min frus har samma problem) hänger med apple-loggan i displayen. Kommer inte vidare. Jag får hålla in båda knapparna, i 10-15 sekunder, till det kommer ett utropstecken, sen släppa´och starta igen - då kommer den igång och funkar som den skall.
Fler som har detta problem? Kan det komma att lösas, med uppdatering?
Så, i övrigt en kanonklocka. Köpte series 1 samma dag den släpptes i Sverige, men jäklar vilket lyft på produkt.
Bäst svar av Johnny
Hej @pjnorman ,
vad roligt att höra att du känner dig så nöjd med klockan och funktionerna!
Problemet som du beskriver låter väldigt underligt och och inget vi har hört något om tidigare.@Pettersson , har du varit med om det?
Har du testat att återställa klockan och ställa in den som ny?
Visa originalvad roligt att höra att du känner dig så nöjd med klockan och funktionerna!
Problemet som du beskriver låter väldigt underligt och och inget vi har hört något om tidigare.
Har du testat att återställa klockan och ställa in den som ny?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.