Besvarat

Esim till Galaxy Watch

• 18 maj 2019
  • 11 svar
  • 4596 visningar

• Registrerad användare
  • 0 svar
Hejsan
Jag skulle vilja beställa ett esim till min galaxy watch

Mvh
icon

Bästa svar av Erik 6 september 2019, 11:16

❕UPDATE

Vi börjar närma oss lansering och som det ser ut just nu kommer vi att kunna erbjuda eSIM anslutning för Galaxy Watch & Galaxy Watch Active 2 någon gång under oktober 2019.
Visa original

11 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj @Rika och varmt välkommen till forumet!

I dagsläget erbjuder vi ej eSIM till Galaxy Watch.

För information kring detta rekommenderar jag följande tråd:

https://community.tre.se/smartklockor-och-tillbehoer-35/esim-till-galaxy-watch-943
Användarnivå 7
Emblem +8
❕UPDATE

Vi börjar närma oss lansering och som det ser ut just nu kommer vi att kunna erbjuda eSIM anslutning för Galaxy Watch & Galaxy Watch Active 2 någon gång under oktober 2019.
Användarnivå 1
Hej

Det här gillar vi. Äntligen

Tack för svar
Det va på tiden. Det håller vi tummarna för.
Beställde galaxy watch när den först kom till tre pga esim funktionen, försäljaren sa att det snart skulle komma, hoppas detta stämmer.
Ja då har Telia oxå lanserat esim till samsung watch. Nu hoppas jag att det kommer här i oktober o inte senare.
Användarnivå 4
Emblem +10
Ja då har Telia oxå lanserat esim till samsung watch. Nu hoppas jag att det kommer här i oktober o inte senare.

Lansering i Oktober står fortfarande fast, inget har förändrats på den fronten. Väntan är snart över helt enkelt 😃.
Lansering nu?
Användarnivå 2
Emblem +1
Lansering nu?

Tjena @APN201! Välkommen till 3Community!

Det har inte lanserats ännu, men är på G och beräknas att göras nu under oktober 😁

Uppdatering: Vi har tidigare hoppats kunna erbjuda tjänsten nu i oktober men jag har nu fått uppgifter om att lanseringen tyvärr blir försenad ett par veckor. Vi jobbar med att få ut det så fort vi kan.
Efter månader av tomma ord kring att "det är på gång" "snart så kommer det". För min del sedan november 2018. Så har jag varit i kontakt med Samsung och de uppger att sedan månader tillbaka så ligger bollen hos Tre att lösa de sista detaljerna. Samsung vet inte varför ni väntar med detta och påpekar samtidigt att konkurrenterna ex telia har löst detta.
Jag har haft telia hela mitt liv och det var tre saker som gjorde att jag valde att gå över. Ett lägre pris (ca 8%), Samma täckning i storstad (Uppsala och stockhom) där jag bor och jobbar, Och Esim till samsung klockan. Att vissa platser i inlandet skulle var 0% täckning hade jag räknat med och upplevt men inget jag klagar över då jag visste om detta.
Nu i efterhand så var det inte värt lite billigare då jag har sämre täckning i storstad och inget Esim. Men framför allt att ni inte håller vad ni lovar.
Det går inte annat än att vara besviken på er och på mig själv att jag trodde på detta.

Vi är ju en hel hop som har Samsung watch som väntar på esim och jag tycker ni kan skicka SMS närdet finns.

Svara