Skip to main content
Besvarat

Felkod 4001 vid aktivering av mobilavtal i Galaxy Watch5 Pro

  • 4 augusti 2024
  • 1 svar
  • 206 visningar

Har nyligen bytt från iPhone 15 och Apple Watch 7 till Galaxy S24 och Watch5 Pro. När jag nu vill ha igång esim i klockan såsom jag hade i min Apple watch får jag bara nedan meddelande i Wearable appen.

Någon som har en idé innan jag kontaktar kundservice?

 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @HenkeB!

Det låter som att den gamla klockan möjligtvis ligger kvar på abonnemanget. Det går enbart att ha en klocka per abonnemang.

Jag rekommenderar i detta fall att kontakta oss här, så hjälper vi dig. 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 13 augusti 2024

Hejsan @HenkeB!

Det låter som att den gamla klockan möjligtvis ligger kvar på abonnemanget. Det går enbart att ha en klocka per abonnemang.

Jag rekommenderar i detta fall att kontakta oss här, så hjälper vi dig. 😊


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies