Besvarat

Kan man köpa Chromecast via Tre?

  • 9 May 2020
  • 6 svar
  • 272 visningar

Jag uppgradera mitt bredband hemma nyligen till obegränsat. Så nu va jag inne o tittade om man kunde köpa en chromecast hos 3.. Kan jag köpa en sån genom Tre❓💖

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

icon

Bäst svar av Erik 12 May 2020, 15:39

Visa original

6 svar

Användarnivå 1

Hej farmor groda jag är inte säker men jag tror du bör kunna göra de kontakta 3S Kundservice om du är tveksam men de bör gå 

Tack för svaret❗ D ska jag göra o hoppas att d finns nån möjlighet att jag kan gå genom Tre ❗🤭 Kramizar o ha en trevlig dag ❗ Jessica 

Användarnivå 1

Varsågod glad att jag kunde hjälpa till glöm inte att legitimera via bank id och svara på deras kontroll frågor annars får du ingen hjälp

 

Tack för att du berättade d för d hade jag ingen aning om ❗🤭

Användarnivå 1

De lugnt röstmedelandet kommer fråga vill du använda bank id tryck 1 då gör du de om du vill sen skriver du ditt person nummer sen går du in i bank id appen o legitimerar sen kommer du kopplas till kundservice och där kan du be om hjälp deras nummer är 0735300400. 

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @Farmor Groda och varmt välkommen till 3Community! Som @Sadeq_ubi66 skriver så kan kontakta vår kundservice och beställa en Google Chromecast Ultra den vägen. Jag är övertygad om att du blir nöjd med den lilla manicken! :tv::relaxed:

Svara