Skip to main content

Jag uppgradera mitt bredband hemma nyligen till obegränsat. Så nu va jag inne o tittade om man kunde köpa en chromecast hos 3.. Kan jag köpa en sån genom Tre❓💖

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

Hej farmor groda jag är inte säker men jag tror du bör kunna göra de kontakta 3S Kundservice om du är tveksam men de bör gå 

Tack för svaret❗️ D ska jag göra o hoppas att d finns nån möjlighet att jag kan gå genom Tre ❗️🤭 Kramizar o ha en trevlig dag ❗️ Jessica 

Varsågod glad att jag kunde hjälpa till glöm inte att legitimera via bank id och svara på deras kontroll frågor annars får du ingen hjälp

Tack för att du berättade d för d hade jag ingen aning om ❗️🤭

De lugnt röstmedelandet kommer fråga vill du använda bank id tryck 1 då gör du de om du vill sen skriver du ditt person nummer sen går du in i bank id appen o legitimerar sen kommer du kopplas till kundservice och där kan du be om hjälp deras nummer är 0735300400. 

Hej @Farmor Groda och varmt välkommen till 3Community! Som @Sadeq_ubi66 skriver så kan kontakta vår kundservice och beställa en Google Chromecast Ultra den vägen. Jag är övertygad om att du blir nöjd med den lilla manicken! :tv::relaxed:

Lämna en kommentar