Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Nykomling
April 21, 2019
Stödjer Tre e-sim i galaxy watch? Vill gärna kunna använda klockan utan att ta med mig mobilen hela tiden!
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
April 21, 2019
Hej, i dagsläget så stödjer inte 3 e-sim galaxy Watch.
förstår känslan av frihet från mobil man vill uppnå. Skulle nog gissa på att det kommer komma
information kring enheter som får
stöd för e-sim
fortlöpande under året. Det är fortfarande en teknik som kräver sitt jobb. Och olika enheter samt länder kräver ibland olika mjukvaru-stöd osv.
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Registrerad användare
May 7, 2019
Tre har länge skyltad och stoltserat med att man säljer både e-sim och galaxy watch men det går ändå inte att använda dem tillsammans? När lanseras detta?
Nykomling
May 7, 2019
Ja nu kom det mail från Samsung att Telenor har esim till Galaxy Watch.
Vad händer Tre???
Rookie
May 7, 2019
Jag undra vad som händer med detta och när kommer Tre ha så att det fungerar med esim på klockan?
Fick mejl från samsung att dom nu har fått igång detta hos telenor.
Registrerad användare
May 7, 2019
Nu har telenor lanserat esim till galaxy watch. När ska tre haka på samma spår? Ovanligt tyst från tre som annars brukar vara tidiga med nya lanseringar. Om ni inte avser att lansera detta så borde ni vara transparenta med det också.
Nykomling
May 7, 2019
Jag undra vad som händer med detta och när kommer Tre ha så att det fungerar med esim på klockan?
Fick mejl från samsung att dom nu har fått igång detta hos telenor.

Ja, vad gör nu Tre avseende eSIM och Galaxy Watch? Tre håller på grund av eSIM-hanteringen på att förlora mitt och familjens abonnemang...?
Rookie
May 7, 2019
Tre, hej då... Telenor år först med stöd till galaxy watch esim...
Rookie
May 7, 2019
Hej nu undrar man igen hur det går, hur kommer det sig att Telenor lyckats men inte ni? Eller är det som andra säger att Apple har köpt rättigheterna hos er? Det enda jag vet är att det suger. Och hur blir vi kompenserade för detta, eller skall alla kanske byta till Telenor?
Registrerad användare
May 7, 2019
Hej

Idag börjar Telenor med e-sim till Galaxy Watch!

Kommer det snart hos tre? eller skall man passa på att byta operatör?

mvh

Hasse