Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Rookie
March 31, 2019
Telenor anger på sin hwmsida:
Under andra kvartalet 2019 kommer Telenor att lansera Galaxy Watch tillsammans med tjänsten Mobiluppkoppling klocka för privatkunder. Tjänsten fungerar med hjälp av tekniken e-sim.
Rookie
March 31, 2019
Enligt information på Telenors hemsida är de nära en lansering:
Under andra kvartalet 2019 kommer Telenor att lansera Galaxy Watch tillsammans med tjänsten Mobiluppkoppling klocka för privatkunder. Tjänsten fungerar med hjälp av tekniken e-sim.
Nykomling
March 31, 2019
Inget nytt om eSIM till Samsung Galaxy watch??

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Nils
Moderator
Moderator
April 1, 2019
Hejsan @Tenhult 57 !

Tyvärr har vi ingen uppdatering kring detta i dagsläget. Så snart vi har någon mer information eller uppdatering kommer vi självklart att gå ut med det.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
CTVredvirus
Skillad
April 4, 2019
3 borde ta tillbaks all klockor och återbetala för oss som har köpt klockan primärt för möjligheten med 4g som man blev lurad utav säljaren.
Rookie
April 6, 2019
Skandal.
April 10, 2019
Esim till klockan är inget att vänta på.
Har apple watch idag och var standalone när jag
glömde mobilen hemma.
Batteriet dog bara efter 5 timmar och jag hade bara kollat vad klockan är😈😈
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
April 11, 2019
glömde mobilen hemma.

Vilken modell har du?
Låter väldigt snålt med tid.
Min klocka håller verkligen hela dagen utan att jag har telefonen med!
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Nykomling
April 12, 2019
glömde mobilen hemma.

Helt onödigt svar, då det inte gäller Apple watch. Du har ju ingen aning om hur någon annan använder sin klocka, vilket inte heller spelar någon roll.
Klockan salufördes med försäkran att den skulle gå att använda "stand alone" och då är det ju upp till tre att uppfylla sin del.
För övrigt laddar jag min Samsung klocka var fjärde dag, var tredje om jag använder den mycket.
Registrerad användare
April 14, 2019
Jobba jobba joooooobba.