Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Nykomling
February 11, 2020

Hej

Jag har fått igång Esim på min Samsung klocka.

👍

Skillad
February 11, 2020

Någon fler som får detta?

Skillad
February 12, 2020

Nu går det komma vidare, man får scanna QR koden på mitt3 för att komma igång. Tyvärr verkar inte kloningen fungera så hela ens abonnemang flyttad nu över till klockan och mobilen lägger av. :(

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
February 12, 2020

Nu går det komma vidare, man får scanna QR koden på mitt3 för att komma igång. Tyvärr verkar inte kloningen fungera så hela ens abonnemang flyttad nu över till klockan och mobilen lägger av. :(

Hej, det är för att om man följer de instruktionerna är det inte en kloning utan du aktiverar bara ditt befintliga nummer på ett E-sim. Så det är därför det inte fungerar. Systemet har inte kommit igång officiellt så det kan fortfarande vara konstiga saker i systemet. 

Men Du får nog ta och aktivera ditt sim i mobilen igen. Skulle jag rekommendera! :) 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Erik
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
March 9, 2020

Tjänsten är nu lanserad! :slight_smile:
Följ nedan länk för att komma igång: 

Galaxy Watch-anslutning

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.