Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Rookie
November 16, 2018
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

undefinededigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Hej

Hr ni någon uppdatering gällande e-sim för Samsung Galaxy Watch?

Mvh
Jonas
Nykomling
November 21, 2018
Någon uppdatering om esim?
Har fundering på att skaffa ny klocka och detta med esim vore mycket trevlig funktion så man slipper ha telefonen med sig.
Jocke
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
November 21, 2018
Vi har inget nytt om det i dagsläget @TÖB.

Håll utkik vad framtiden har att komma med 🙂
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Pouya
Nykomling
November 26, 2018
Skulle köpa en i Black Friday men tog reda på att tre har inte släppt eSim:et än. Hoppas ni hör av er men bra nyheter snart.
Rookie
December 4, 2018
Hur går det med då esim. Ni uppvisar tron på hemsidan om att allt skall fungera men det fungerar ju inte alls.
Nils
Moderator
Moderator
December 4, 2018
Hur går det med då esim. Ni uppvisar tron på hemsidan om att allt skall fungera men det fungerar ju inte alls.

Det går framåt! 👷🏻🔧

Idag lanserar vi som första svenska operatör eSIM för iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR men mer är påväg.

Vi jobbar för fullt på detta, så håll ögonen öppna här på forumet! 💯
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Rookie
December 4, 2018
Det låter ju bra men för samsung då?
Nykomling
December 4, 2018
Det är ju bra att ni jobbar på det. Men som för många andra så känner man sig grundlurad när säljaren i butik samt en person på kundservice påstår att det ska vara igång när klockan lanseras och man får pressa ur er en ursäkt för att man blivit lurad.
Sen så prioriterar man då att lansera till Apple innan man löst det till Galaxy Watch där större delen av era kunder som köpt klockan via TRE blivit lurade.
Rookie
December 4, 2018
Det är ju bra att ni jobbar på det. Men som för många andra så känner man sig grundlurad när säljaren i butik samt en person på kundservice påstår att det ska vara igång när klockan lanseras och man får pressa ur er en ursäkt för att man blivit lurad.
Sen så prioriterar man då att lansera till Apple innan man löst det till Galaxy Watch där större delen av era kunder som köpt klockan via TRE blivit lurade.

Ja precis så känner jag också.
Aspirant
December 4, 2018
Kan det vara så att Tre avtalat med Apple om att erbjuda esim endast för dem under en period.. Det känns onaturligt tyst från Tre. Nånting döljer man