Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
November 1, 2018
Hej @Erik, Hur går det med utvecklingen? Nu har det gått över en månad

Det sista jag hörde var att det jobbas för fullt med det, låt mig prata med utvecklarna så hör jag av mig direkt efter det, senast måndag. 🙂
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Erik
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
November 1, 2018
Inget nytt? Beräknat datum för stöd för Galaxy Watch? Köpte en klocka idag... :)

Åh! Grattis till nya klockan! Vad blev det för färg? :)
Önskar att jag hade kunnat ge ett datum men kan säga att vi jobbar för fullt för att få igång eSIM även på Galaxy Watch. Håll ut!
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
November 2, 2018
Nån som har en aning om när Samsungs esim ska komma igång? Väntar med spänning på att köpa nya klockan med den funktionen. Men så fort man ringer kundtjänst får man bara "inom en månad eller så" till svar...Detta var två månader sen...

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
Erik
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
November 5, 2018

Hej @Erik, Hur går det med utvecklingen? Nu har det gått över en månadDet sista jag hörde var att det jobbas för fullt med det, låt mig prata med utvecklarna så hör jag av mig direkt efter det, senast måndag. 🙂

Har kikat och vi har dessvärre inget datum ännu. 😞
Nykomling
November 6, 2018
Min klocka funkar också...förutom esim:et då ^^

Men om ni inte löser detta snart så lär ni ju få ett gäng sura kunder och det är ju oss ni lever på...! Klockan är inte gratis och just nu är det som att ni säljer en mobil som varken går att ringa eller sms:a på...!

Men om det inte löser sig snart kommer folk då kunna lämna tillbaka klockan eller kompenserar ni väntetiden då ni inte löst detta "snart". Jag bara undrar för jag är väldigt nöjd me klockan såhär långt:)

Tack på förhand
Nykomling
November 7, 2018

Inget nytt? Beräknat datum för stöd för Galaxy Watch? Köpte en klocka idag... :)Åh! Grattis till nya klockan! Vad blev det för färg? :)
Önskar att jag hade kunnat ge ett datum men kan säga att vi jobbar för fullt för att få igång eSIM även på Galaxy Watch. Håll ut!

Det blev den svarta 42mm varianten :)
Helnöjd med klockan, väntar ivrigt på stöd för e-SIM

/Roger
Nils
Moderator
Moderator
November 9, 2018
Hejsan @Ekroth90 👋🏻🙂

I skrivande stund har jag ingen exakt information om när detta kommer.

Samsung har dock skapat en sida där du kan anmäla dig och bli meddelad så snart det släpps.

Du hittar den här: https://www.samsung.com/se/wearables/galaxy-watch/esim/
Rookie
November 12, 2018
Tycker och undrar som @Salt här, jag gillar också min klocka men det första jag frågade va om den funktionen funkade när man fick klockan och eran försäljare sa att det skulle den göra. Nu har jag väntat ett tag och inget händer, så vad händer @Erik om ni inte får igång det? Och varför skall man betala för något som inte funkar som man har blivit lovad?
Aspirant
November 16, 2018
Hej

Så fort Tre släpper funktionen kommer jag att köpa en klocka. Finns det någon uppdatering på när det kan ske?
Pensionerad Moderator
November 16, 2018
Halloj @Bw55!

Jag kikade med teknikgudarna och tyvärr inget nytt än - men så fort vi vet något kommer vi att göra oss hörda! 🙂