Jag har hört gott om Samsung Trådlös Laddningsstation EP-PG950 av dom som har Samsung här på kontoret. Det ser även väldigt bra ut. Har inte själv fått chansen att testa QI laddare så jag inte har en sån telefon men av dom som har det verkar det ju vara en bekväm lösning på kontoret. ☺️
@niiveus
En Samsung pryl till en Applenörd? 😱 haha....
Ja de får man spana på... kikar även på Ikea.
snyggt att man kan sänka ner laddar i möbeln bredvid sängen 🙂
Man får vad man betalar för. Jag har inte testat den själv men har från andra hört bara gott om mophie's platta.
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som Svar samt Gilla ifall du tycker att mitt svar var bra. : )
@Tristan well... Ikea satsar rätt så bra på qi. Men det är la lite si o så med effekten. Apple har en snygg en med. Där telefonen är stående.
De runda plattorna som ser ut som ett tjockare muggunderlägg är inte upphettsande. Bästa är om man kan integrera laddaren i befintliga möbler. Främst i nattygsbordet.... så slipper man sladdar. 🙂
@niiveus
En Samsung pryl till en Applenörd? 😱 haha....
Ja de får man spana på... kikar även på Ikea.
snyggt att man kan sänka ner laddar i möbeln bredvid sängen :)
Nej men det går ju inte! 🐪
Vi säljer ju Mophies trådlösa laddplatta och jag har inte hört något dåligt om den heller. Den fungerar ju finfint med en iPhone.
En laddplatta hade ju varit perfekt på nattduksbordet - om man har ett. Själv så följer telefonen laddsladden med mig i sängs så vet inte om telefonen hade legat kvar på laddplattan när jag vaknar om jag hade en.
Personligen anser jag att nattladdning borde vara förbjudet.
Då hade varit mycket bättre med ett snyggt soffbord med tonade glasinlägg i vilket laddfunktionen finns inbyggd i respektive hörn av glasskivan. Det hade varit något det! Ladda upp medan du chillar framför Netflix.
: )
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som Svar samt Gilla ifall du tycker att mitt svar var bra. : )