Besvarat

Säljer ni Apple Watch 4 i rostfritt stål?

  • 20 September 2018
  • 5 svar
  • 479 visningar

Hej!

Kommer ni att få in Apple Watch series 4 i rostfritt stål? Så fall hur lång tid kommer man få vänta på det?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
icon

Bäst svar av Tristan 20 September 2018, 05:21

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Chris!

Om du menar den version som är tillverkad i kirurgiskt rostfritt stål och kommer i färgerna Space Grey, Silver och Gold är det möjligt att de kan komma in senare, men det har i dagsläget inte kommit ut någon information om detta.

Modellen med polerat rostfritt stål kan endast köpas som Apple Watch Hermés och börjar från 14 495kr här, vilket gör att jag inte tror att den modellen kommer att komma in 3:s sortiment.
Nja asså det finns 3 olika färger i aluminium boet. Rosa, silver och svart.

Sen finns det även 3 olika färger guld, silver och svart rostfrittstål.

enligt apples sida behöver man inte köpa Hermes för att få rostfritt utan de går att köpa med deras egna stål kedjor.

Mitt fråga är kommer Tre någon gång den närmsta tiden få in silver i både den i aluminium och rostfrittstål?
Den silvriga i aluminium visas bland de 3 klockorna som Tre 3 annonsera klockan med.

Med vänlig hälsning, Christoffer
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej igen!

Som jag skrev i föregående svar "om du menar den version som är tillverkad i kirurgiskt rostfritt stål och kommer i färgerna Space Grey, Silver och Gold" är det möjligt att de alternativen kommer in senare.

Det finns dock bara en enda variant som kommer i rent rostfritt stål och det är den polerade Hermes-varianten, de övriga är tillverkade av rostfritt stål men kommer i färgerna Space Grey, Silver och Gold.
Användarnivå 7
Emblem +10
Nja asså det finns 3 olika färger i aluminium boet. Rosa, silver och svart.

Sen finns det även 3 olika färger guld, silver och svart rostfrittstål.

enligt apples sida behöver man inte köpa Hermes för att få rostfritt utan de går att köpa med deras egna stål kedjor.

Mitt fråga är kommer Tre någon gång den närmsta tiden få in silver i både den i aluminium och rostfrittstål?
Den silvriga i aluminium visas bland de 3 klockorna som Tre 3 annonsera klockan med.

Med vänlig hälsning, Christoffer



I skrivande stund har vi enbart nedan modeller i sortimentet:

Aluminium GOLD 40mm
Aluminium Space Grey 40mm
Aluminium Space Grey 44mm

@ChrisEz
Huruvida vi kommer att ta in Aluminium Silver har vi dessvärre ingen information om för tillfället men jag ska kolla om vi har hört något nytt. Återkommer under morgondagen!
Användarnivå 7
Emblem +10
@ChrisEz
Har kollat med mina kollegor och som det ser ut just nu är det ovan nämnda modeller som gäller.

Samtidigt vill vi påpeka att sortimentet utvärderas ständigt och det är möjligt att silver kommer in framöver. Håll utkik på Tre.se! ☺️

Svara