Besvarat

Samsung watch, finns det eSIM?

  • 5 December 2018
  • 6 svar
  • 3353 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Finns det esim till denna?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
icon

Bäst svar av Erik 27 February 2020, 08:23

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

i dagsläget finns inte eSIM till Samsungs enheter. Tre ska dock jobba på detta och det lär komma ut information här på forumet så fort det är igång 🙂
Användarnivå 3

Nu är det bara tre som inte har esim till samsungs galaxy watch!

Ganska ynkligt att inte ens kunna svara på när det kommer!  Inte kan väl tre underlåta att erbjuda sina kunder esim till nämnda kloickor?

Användarnivå 7
Emblem +36

Nu är det bara tre som inte har esim till samsungs galaxy watch!

Ganska ynkligt att inte ens kunna svara på när det kommer!  Inte kan väl tre underlåta att erbjuda sina kunder esim till nämnda kloickor?

Tjena @chopper! Det var planerat att lanseras nu i Oktober, men blev tyvärr uppskjutet. Jag vet tyvärr inte exakt när det kommer, men tror inte att det rör sig om måndar, utan snarare veckor :grin:

Användarnivå 3

Fortfarande undanglidande svar! Kan det vara så svårt, för ett företag av tre:s omfattning, att ge ett korrekt svar på av så många framförd fråga.

Jag vidhåller mitt påstående att ärendet är ynkligt hanterat!

Chopper

Användarnivå 7
Emblem +36

Fortfarande undanglidande svar! Kan det vara så svårt, för ett företag av tre:s omfattning, att ge ett korrekt svar på av så många framförd fråga.

Jag vidhåller mitt påstående att ärendet är ynkligt hanterat!

Chopper

 

Jag önskar att jag kunde ge dig ett rakare svar, men tyvärr har jag inte möjligheten att få fram ett exakt datum för när detta kommer lanserats. Även fast det kan kännas vagt, så vet jag att det är på G och att det inte dröjer mycket länge till :slight_smile:

Användarnivå 7
Emblem +10

@chopper - Nu är tjänsten lanserad, du hittar all nödvändig information kring anslutningen här nedan. :relaxed:

Ställa in Galaxy Watch-anslutning

 

Svara