Hej.
Mitt skärmskydd kom trasigt i leveransen. Har inte ens hunnit använda det. Skicka mig en ny är ni snälla.

Bäst svar av frodrik91
Visa originalHej.
Mitt skärmskydd kom trasigt i leveransen. Har inte ens hunnit använda det. Skicka mig en ny är ni snälla.
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 😉,
Jag skulle nog tro att man kontaktar Zagg supporten . Så skickar dom en ny till dig. Bara säg att den va sönder vid leverans .
https://support.zagg.com/hc/en-us/categories/201799107-InvisibleShield
Men kontakta kundservice på chatt eller telefon . Och se vad dom råder dig att göra. Antar dom även finns i 3 Butiker , men kan säkert vara tillgång & efterfrågan över hur saldo ser ut för respektive butik . Så kanske onödigt att chansa .
Här har du deras kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑