Hej.
Mitt skärmskydd kom trasigt i leveransen. Har inte ens hunnit använda det. Skicka mig en ny är ni snälla.
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/three-se/attachment/461eb4a9-db9a-4ebd-8db9-96888da29c66.jpg)
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHej.
Mitt skärmskydd kom trasigt i leveransen. Har inte ens hunnit använda det. Skicka mig en ny är ni snälla.
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 😉,
Jag skulle nog tro att man kontaktar Zagg supporten . Så skickar dom en ny till dig. Bara säg att den va sönder vid leverans .
https://support.zagg.com/hc/en-us/categories/201799107-InvisibleShield
Men kontakta kundservice på chatt eller telefon . Och se vad dom råder dig att göra. Antar dom även finns i 3 Butiker , men kan säkert vara tillgång & efterfrågan över hur saldo ser ut för respektive butik . Så kanske onödigt att chansa .
Här har du deras kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.