Skip to main content
Svar

Uppsagda sim-kort kvar på fakturan

  • August 13, 2025
  • 1 svar
  • 52 visningar

Hej!

Jag ringde till er för att säga upp tre SIM-kort förra veckan, nämligen två till två barn klocka och ett till extra. men nu när jag tittar på den nya fakturan måste jag betala igen för dem och att de inte är uppsagda än. Undrar varför? Jag blir tacksam om ni hjälper mig med detta.

 

MVH

Farnoosh

Bäst svar av Pettersson

@Farnoosh_D Hej,

 

du betalar för mobilabonnemang i efterskott, vilket gör att fakturan du fick nu i augusti gäller för juli. Du bör även ha en månads uppsägningstid på abonnemangen, vilket gör att de troligtvis kommer att dyka upp på nästkommande faktura också.

Om du kollar på fakturaspecifikationen som du hittar på Mitt3 kan du se exakt vilka datum du betalar för. :)

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • August 14, 2025

@Farnoosh_D Hej,

 

du betalar för mobilabonnemang i efterskott, vilket gör att fakturan du fick nu i augusti gäller för juli. Du bör även ha en månads uppsägningstid på abonnemangen, vilket gör att de troligtvis kommer att dyka upp på nästkommande faktura också.

Om du kollar på fakturaspecifikationen som du hittar på Mitt3 kan du se exakt vilka datum du betalar för. :)