Besvarat

Ångersrätt pga dålig täckning Lund

  • 14 december 2020
  • 1 svar
  • 82 visningar

Hej!

Så äntligen kom min iPhone 12 pro max med obegränsad surf och första dag på jobbet har jag dålig täckning och går inte att surfa (Detta på första plan i Lund sjukhuset). Tidigare använt Comviq och aldrig haft liknade problem. Jag har felanmäld till Tre och handläggning tid är 3-5 dagar.

Min ångerrätt går ut nu på fredag och jag undrar om tekniker kan inte lösa någonting , blir jag stuck med 2 år avtal?

Folk som har tidigare felanmält dålig täckning, har problemet löst för er?

///Tack

icon

Bästa svar av Pettersson 14 december 2020, 22:36

Hej,

 

om du inte har hört något tills på fredag - gör så att du kontaktar 3Kundservice under dagen på fredag (typ kontorstid) så kan rätt avdelning se över möjligheterna du har. Det ligger nog inte i 3s intresse heller att du ska ha ett avtal du är missnöjd med i två år. 

 

Du har alltid 14 dagars ångerrätt från dagen du tog emot paketet vid köp på distans. Dvs dagen du hämtade paketet.

 

Här finner du kontaktuppgifter. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +12

Hej,

 

om du inte har hört något tills på fredag - gör så att du kontaktar 3Kundservice under dagen på fredag (typ kontorstid) så kan rätt avdelning se över möjligheterna du har. Det ligger nog inte i 3s intresse heller att du ska ha ett avtal du är missnöjd med i två år. 

 

Du har alltid 14 dagars ångerrätt från dagen du tog emot paketet vid köp på distans. Dvs dagen du hämtade paketet.

 

Här finner du kontaktuppgifter. 

Svara