Besvarat

Adapter

  • 14 September 2018
  • 4 svar
  • 213 visningar

Hej min adapter har gått av och den sitter fast i mobilen. Jag tycker inte detta är bra kvalitet. Den har liksom gått av mellan sladden och den biten man sätter i mobil. Har inte andvänd min adapter så mycket så tycker inte den borde redan nu gå sönder!🤯😠

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bäst svar av Tristan 15 September 2018, 15:45

Visa original

4 svar

Vet att ni har AirPods skulle gjärna andvänt dem men har tyvärr inga kommer inte kunna lita på era adaptrar längre eller dem Apple hörlurarna med inbyggd adapter.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Linnea!

Det låter inte roligt alls och med en del av adaptern fast i din iPhone blir det svårt att ladda upp den.

Internet har gott om tips på hur man löser detta men personligen föredrar jag iFixits community och vill tipsa om denna tråden:

Broken tip iFixit

Hoppas att detta fredagspysslet kan spara in lite pengar åt dig och att du istället kan lägga dem på ett par AirPods.
andvänt eran adapter fåtal gången nu har den brutits av och fastnade i mobil fick dock ut den efter någon timme är det så att ni kan skicka en nya eller ersätta den på något annat sätt då det var fruktansvärt dålig kvalitet😠🤯
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Linnea!

Vilken tur att du lyckades med att få ut den avbrutna biten så att du kan ladda din mobil.

Jag rekommenderar dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 eller via någon av kontaktvägarna här för eventuell hjälp med din adapter.

Svara