Skip to main content
Svar

aktivera SIM kort

• June 12, 2025
  • 5 svar
  • 108 visningar

när jag trycker på "aktivera SIM kort" så kommer jag till en 404 sida

Bäst svar av Pettersson

@Mario_H Hmm, har du möjlighet att testa i Mitt3-appen istället? Den finns att hämta i App Store eller Google Play. Logga in med Mobilt BankID där också. Funkar det? 

Tänker även för att dubbelkolla, är det du som står på abonnemanget - så det inte är ett företagsabonnemang, familjeabonnemang eller liknande?

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • June 12, 2025

​Hej,

är det appen eller hemsidan du använder? Får du möjligheten att fylla i SIM-kortsnumret eller kommer du direkt till en 404-sida? Har du testat med en annan webbläsare eller enhet (typ dator istället för mobil eller tvärt om)?

• Trådskapare
  • Nykomling
  • June 13, 2025

Webbsidan. Jag har identifierat mig med BankID. Från 404 sidan kan jag gå vidare iallafall. men sen får jag meddelandet att systemet har svårt att hitta mina data och att jag skall återkomma senare. Förstår inte om detta är pett problem hos 3 eller hos mig. Jag har 3 mobilabonnemang och ett bredbamnd 1000Mbsek, inget syns. 

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • June 13, 2025

@Mario_H Hmm, har du möjlighet att testa i Mitt3-appen istället? Den finns att hämta i App Store eller Google Play. Logga in med Mobilt BankID där också. Funkar det? 

Tänker även för att dubbelkolla, är det du som står på abonnemanget - så det inte är ett företagsabonnemang, familjeabonnemang eller liknande?

• Trådskapare
  • Nykomling
  • June 13, 2025

OK, skall försöka. Abonnemanget är i mitt personliga namn. 

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • June 16, 2025

Hej ​@Mario_H!

Hur har det gått för dig med detta? 🙂