Skip to main content
Nykomling
October 8, 2025
Besvarat

dåligt mottagning

• October 8, 2025
  • 4 svar
  • 173 visningar

Det är dåligt mottagning överallt 

Bäst svar av Limpen

@Waelhasari Om du vill avsluta ditt abonnemang kan jag rekommendera att du kontaktar vår abonnemangsavdelning på denna sida.

Ha dock eventuell bindningstid i åtanke. Om du har bindningstid behöver du betala resterande kostnad för abonnemanget för att avsluta det.

Om du vill avsluta ditt abonnemang för att du upplever dålig uppkoppling är det viktigt att du först testar de saker som kan åtgärda problemet. Om du testat och det inte fungerar, behöver detta felanmälas till vår teknikavdelning, som får utreda ärendet och komma fram till en lösning!

4 svar

Martin 20 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    October 9, 2025

@Waelhasari Ni får förtydliga vad ni tycker är dålig mottagning? 

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
    Limpen
    Community Manager
    Moderator
    October 17, 2025

Hej ​@Waelhasari, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Testa att sätta i ditt SIM-kort i en annan mobiltelefon för att se om det är någon skillnad mellan mobiltelefoner!

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    WaelhasariTrådskapare
    Nykomling
    October 17, 2025

Jag vill inte testa ingenting jag vill avsluta min abonnemang kan ni förstår den orkar inte med er mer

Limpen
    Community Manager
    LimpenCommunity ManagerSvar
    Moderator
    October 20, 2025

@Waelhasari Om du vill avsluta ditt abonnemang kan jag rekommendera att du kontaktar vår abonnemangsavdelning på denna sida.

Ha dock eventuell bindningstid i åtanke. Om du har bindningstid behöver du betala resterande kostnad för abonnemanget för att avsluta det.

Om du vill avsluta ditt abonnemang för att du upplever dålig uppkoppling är det viktigt att du först testar de saker som kan åtgärda problemet. Om du testat och det inte fungerar, behöver detta felanmälas till vår teknikavdelning, som får utreda ärendet och komma fram till en lösning!

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.