Skip to main content
Svar

dåligt mottagning

• October 8, 2025
  • 4 svar
  • 95 visningar

Forum|alt.badge.img

Det är dåligt mottagning överallt 

Bäst svar av Limpen

@Waelhasari Om du vill avsluta ditt abonnemang kan jag rekommendera att du kontaktar vår abonnemangsavdelning på 0735-300 344.

Ha dock eventuell bindningstid i åtanke. Om du har bindningstid behöver du betala resterande kostnad för abonnemanget för att avsluta det.

Om du vill avsluta ditt abonnemang för att du upplever dålig uppkoppling är det viktigt att du först testar de saker som kan åtgärda problemet. Om du testat och det inte fungerar, behöver detta felanmälas till vår teknikavdelning, som får utreda ärendet och komma fram till en lösning!

4 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

@Waelhasari Ni får förtydliga vad ni tycker är dålig mottagning? 

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • October 17, 2025

Hej ​@Waelhasari, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Testa att sätta i ditt SIM-kort i en annan mobiltelefon för att se om det är någon skillnad mellan mobiltelefoner!

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Nykomling
  • October 17, 2025

Jag vill inte testa ingenting jag vill avsluta min abonnemang kan ni förstår den orkar inte med er mer

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • October 20, 2025

@Waelhasari Om du vill avsluta ditt abonnemang kan jag rekommendera att du kontaktar vår abonnemangsavdelning på 0735-300 344.

Ha dock eventuell bindningstid i åtanke. Om du har bindningstid behöver du betala resterande kostnad för abonnemanget för att avsluta det.

Om du vill avsluta ditt abonnemang för att du upplever dålig uppkoppling är det viktigt att du först testar de saker som kan åtgärda problemet. Om du testat och det inte fungerar, behöver detta felanmälas till vår teknikavdelning, som får utreda ärendet och komma fram till en lösning!