Skip to main content
Besvarat

Driftstörning Iggesund? 2018-07-26

• 26 juli 2018
  • 1 svar
  • 78 visningar

• Registrerad användare
Hej! Jag bor i Iggesund och är utan mobilnätverk. Känns jobbigt då båda i hushållet har tre abbonemang och ej kan ringa. Varför funkar de inte och hur länge kommer vi vara utan? Mvh Lisse

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Hej @Lisse och välkommen till 3Community!

Jag har kollat på detta tillsammans med våra tekniker och kan bekräfta att det var en driftstörning i Iggesund.

Jag kan tänka mig att det var väldig jobbig period eftersom båda i hushållet använder oss som operatör. Utifrån de uppgifterna jag har tagit del av så ska allt nu vara löst och fungera som vanligt.

Skulle du mot förmodan inte ha fått tillbaka täckning rekommenderar jag att du startar om din telefon. Det ska i så fall lösa problemet.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 27 juli 2018
Hej @Lisse och välkommen till 3Community!

Jag har kollat på detta tillsammans med våra tekniker och kan bekräfta att det var en driftstörning i Iggesund.

Jag kan tänka mig att det var väldig jobbig period eftersom båda i hushållet använder oss som operatör. Utifrån de uppgifterna jag har tagit del av så ska allt nu vara löst och fungera som vanligt.

Skulle du mot förmodan inte ha fått tillbaka täckning rekommenderar jag att du startar om din telefon. Det ska i så fall lösa problemet.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies