Besvarat

fyllt på kontantkort för 4 dagar sedan. Fortfarande inte påfyllt.

  • 30 September 2019
  • 1 svar
  • 139 visningar

Hej. Jag va i kontakt genom kundtjänsten för fyra dagar sedan den 26/9 gällande att mitt telefonkort inte blivit påfyllt. Personen i fråga som ska hjälpa mig säger då att jag måste registrera mitt simkort för att ens kunna få hjälp. Annars kan hon inte hjälpa mig. Jag registrerar mitt simkort för att sen få sagt att jag bara behöver vänta tills på kvällen för att mitt telefonkort kommer att fyllas på snart. Okej störigt men är väl sånt som händer. Nästa dag är telefonkortet inte påfyllt. Skriver igen till kundservice genom chatten. Får då som svar att det är ett allmänt problem med att korten inte går att fylla på för tillfället och 3 gör allt för att åtgärda problemet. Imorgon är det 5 dagar sedan jag fyllde på mitt kontantkort och har fortfarande inte fått mitt kontantkort påfyllt.
icon

Bäst svar av Nils 1 October 2019, 17:09

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Mjau89 och varmt välkommen till forumet!

Det ska normalt gå direkt när en påfyllning görs, men kan dröja upp till 24 timmar. Har du sett på ditt kontoutdrag så att dragningen fortfarande finns kvar där? Om det är så att påfyllningen ej går igenom så ska det reserverade beloppet gå tillbaka.

Ta gärna kontakt med vår kundservice på chat så kan dom kika på det direkt.

Svara