Har någon erfarenhet av vad som kan orsaka extremt hög förbrukning av GB på det mobila bredbandet? Den 1:sta september drogs 17 gigabyte och sedan har det fortsatt med mellan någon och 7GB varje dag. Jag är nu uppe i 73 GB. Har kollat med alla instanser som jag är kopplad till och ingen säger att just dom skall förbruka något extra.
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Svar
Hög förbrukning av surf
Bäst svar av Tretin
Halloj!
Varmt välkommen till vårt härliga community,@Pensionären - jättekul att se dig här! ☺️
Det är inte det lättaste alltid att sätta fingret på vad ens surf går till, just för att det är så mycket som man kan använda sin surf till. Streamingtjänster och nedladdningar som@Tristan skrivit är mycket riktigt något av det som drar mest surf. Vi har vägledande information här på vår hemsida som kanske kan hjälpa dig lista ut vad det är som har dragit mer surf denna gång.
Jag skulle nog inte misstänka ett virus i i förstahand - men det skadar ju aldrig att göra en virusskanning med hjälp av ditt antivirusprogram.
Varmt välkommen till vårt härliga community,
Det är inte det lättaste alltid att sätta fingret på vad ens surf går till, just för att det är så mycket som man kan använda sin surf till. Streamingtjänster och nedladdningar som
Jag skulle nog inte misstänka ett virus i i förstahand - men det skadar ju aldrig att göra en virusskanning med hjälp av ditt antivirusprogram.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.