Besvarat

Ingen täckning i Ronneby 2018-07-31

  • 31 July 2018
  • 1 svar
  • 222 visningar

Hej!

Jag har abonnemang 3Bredband Jobbar mitt i centrala Ronneby i Blekinge län, Tingsgatan post nr 37237 .

Till först , har hittills aldrig haft problem med uppkoppling och täckning för 18 månader. Hela den här månad har uppkopplingen strulat.
I de flesta fall kan det kännas som att internet är dåligt eller att jag kunna inte få Kontinuerlig anslutning utan avbrott i mer än 5 minuter av mitt bredband.
Och nyligen i 3 dagar , kan jag inte surfa . det går inte att skicka iMessege - ingenting som har med surf att göra fungerar ,Får meddelande "Kan inte ansluta" .... Jag hade i åtanke att problem med internet kan bero på en rad olika saker så och testat allt på listan av tips ens jag teste låser telefonen från 4G till 3G men
utan resultat.
Vad har hänt? Sjukt irriterande.
Jag vill lösa detta problem eftersom alla mina Internetbaserade arbete förmånga har upphört med upphävandet av täckning.Situationen kan inte stanna så jag hoppas att få lösning så snart som möjligt

Med vänlig hälsning
Ehab Rush
icon

Bäst svar av Jocke 2 August 2018, 08:42

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Ehab H E Rush och välkommen till 3Community.

Jag beklagar att du har upplevt sådana problem med din uppkoppling den senaste veckan.
Efter att ha kollat närmare på området kan jag se att det funnits rapporterade driftstörningar i området den senaste veckan. Dessa ska dock vara avhjälpta vid det här laget och allt ska fungera som vanligt.

Har det mot förmodan inte löst sig för dig rekommenderar jag att du slår vår bredbandssupport en signal. Kontaktuppgifter finns att tillgå här.

Svara