Besvarat

Internet

  • 15 December 2018
  • 2 svar
  • 236 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar
Hej För att börja med. Varför ska det vara så svårt att komma i kontakt med er? Lösenord, skapa konto Den ena och det andra innan man kan få något hjälp.
Nu till min fråga jag betalar otroligt dyra pengar för detta tjänst som är det sämsta som jag har haft. Internet suger! Fast att jag har mycket internet så funkar aldrig regelbundet för att kunna se ett film utan avbrott.
Jag är så trött på att spendera tid på att försöka hitta problemet genom att starta om apparater, trycka knappar kolla kopplingar och sånt som tekniker säger varje gång jag har ringt. Vad ska jag göra nu. Tvång avsluta avtal med 3 vore det bästa lösningen kanske.....
icon

Bäst svar av Pettersson 15 December 2018, 12:04

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

det är absolut jobbigt när det inte fungerar som man har tänkt sig med användandet av sin mobiltelefon.

Har du haft kontakt med 3Kundservice över telefon? Du når dem på 0735-300 400, helt utan att skapa ett nytt konto eller så. De har öppet till 19 idag. De kan även hjälpa dig att lägga en felanmälan om det är fel på tjänsten, då kollar teknikerna hos 3 över ärendet och de ser då vilka olika lösningar som kan tänkas finnas. 🙂
Hej Tack Pettersson för visat intresse. Jag ska göra det, som sagt det blir inte första gången jag kontaktar 3 det brukar lösa sig alltid efter det men sen faller igen nätet och allt blir som vanligt med att fixa och trixa med routern. Mitt största problem är med min trådlös internet hemma,det är nästan omöjligt att se på Netflix. Jag kollar med de imorgon. Tack som sagt för hjälpen. God jul på dig.

Svara