Skip to main content
Hej

Vi har stora problem att ha uppkoppling på min dotters iphone 8. I och med att hon han diabetes så måste vi ha en stabil uppkoppling. I skolan har dom wifi allt som oftast men mitt 3 anbonomang klarar inte att koppla upp mot internet från tid tilll tid. Tillefonen är omstartad och uppdaterad samt har vi av installeratom appar mm.

Vi bor i ett område utanför Göteborg ca: 1mil och i går 20180931 hade vi ingen uppkoppling och nu idag 20181001 har vi ingen uppkoppling heller. Detta fungerar inte då hennes sjukdom måste ha åtkomst till intenet. Vad gör vi panikern börjar ta fart, vi har haft anbonomanget i ett år och det har varit problem med detta från start.
Hej!



När du säger att uppkoppling saknas, finns det fortfarande täckning för samtal eller är det helt dött?



Min rekommendation är att du ringer in till 3s tekniska support och gör en felanmälan för detta, så får de kolla vidare på vad detta kan bero på. Numret är 0735-300 400 och de har öppet till 20 ikväll.

Lämna en kommentar