Skip to main content
Svar

Kan inte beställa simkort

  • March 23, 2025
  • 2 svar
  • 77 visningar

Jag kan inte beställa nya simkort till mina enheter på internet 

det står att något gick fel 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@orren, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Hur länge skulle du säga att det har varit så? Oftast löser sig dessa typer av problem av sig självt efter ett dygn. Har du hunnit testa igen för att se om det funkar?

Om problemet kvarstår skulle jag, likt ​@Martin 3 kund i 19år, rekommendera att du kontaktar kundservice!

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Jag kan inte beställa nya simkort till mina enheter på internet 

det står att något gick fel 

@orren Hej 👋

Du kan även kontakta kundtjänst här 👍


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • March 24, 2025

Hej ​@orren, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Hur länge skulle du säga att det har varit så? Oftast löser sig dessa typer av problem av sig självt efter ett dygn. Har du hunnit testa igen för att se om det funkar?

Om problemet kvarstår skulle jag, likt ​@Martin 3 kund i 19år, rekommendera att du kontaktar kundservice!

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //