Jag kan inte beställa nya simkort till mina enheter på internet
det står att något gick fel
Jag kan inte beställa nya simkort till mina enheter på internet
det står att något gick fel
Bäst svar av Limpen
Hej
Hur länge skulle du säga att det har varit så? Oftast löser sig dessa typer av problem av sig självt efter ett dygn. Har du hunnit testa igen för att se om det funkar?
Om problemet kvarstår skulle jag, likt
// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.