Besvarat

Kan inte komma igång med Samsung Galaxy s10...

  • 24 October 2019
  • 4 svar
  • 240 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer

Har precis fått min galaxy s10. Startar upp, men kommer inte längre än till att logga in på mitt google konto - det funkar. Sen kommer det upp att jag inte har behörighet från admin någonting om google assistent… Jag ÄR admin, inget jobbkonto, har samma konto i förra xperia telefonen utan problem… Jag kan inte göra ett skvatt mer. Vad menas och hur löser jag det här? Hjälpen som kommer upp handlar om gruppkonton - eftersom jag inte är en grupp har jag ingen som helst nytta av det! Hjälp!! :-( 

icon

Bäst svar av K65 27 October 2019, 22:42

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hwj, Det låter oerhört märkligt. Försöker googla och det jag får fram är noll. 

 

Men om du börjar om helt, kan du hoppa över det steget? Tänker att du kan logga in senare om det nu är så? 

Och annars finns det något sätt att slippa Google assistant? Jag har precis satt upp en note 10 + men stötte aldrig på detta problem. Därför jag gissar mig fram, :/ 

Försökt på alla sätt jag kan för att komma runt men totalt omöjligt att komma vidare i installeringen, börjar jag om hamnar jag på samma ställe igen och jag kommer inte åt någonting annat i telefonen :-( Googlat, läst på samsung, skapat konton och försökt synka det med google kontot, inget funkar. Tack för ditt svar, kommer du på något sätt att komma runt google assistant så hojta gärna till, just nu vill jag bara skicka telefonen genom fönstret! :-D 

Problem solved :-) Skapade helt enkelt ett nytt googlekonto, och hokus pokus så gick det alldeles utmärkt! Yey!! 

Användarnivå 7
Emblem +38

Oh, förstår men det hade varit spännande att veta vad som var problemet med ditt första konto. Skönt att det löste sig! 

 

Svara