Jag kan inte använda nätet med min mobil. Jag får hela tiden meddelandet anslutningsfel. Jag kommer till Tre.se och jag har surf kvar så det är inte det.
Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Teknikhatare och varmt välkommen till 3Community! :-)
Jag beklagar verkligen att du upplever problem! Normalt så löser sig problem gällande just att surfa genom att starta om telefonen. Har du inte gjort detta rekommenderar jag att du först och främst gör det. Skulle det inte lösa problemet ber jag dig ta kontakt direkt med vår kundservice så vi kan se över om det är eventuell något med abonnemanget/kontantkortet. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Jag beklagar verkligen att du upplever problem! Normalt så löser sig problem gällande just att surfa genom att starta om telefonen. Har du inte gjort detta rekommenderar jag att du först och främst gör det. Skulle det inte lösa problemet ber jag dig ta kontakt direkt med vår kundservice så vi kan se över om det är eventuell något med abonnemanget/kontantkortet. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.