Skip to main content
Hej! Hur kommer jag i kontakt med er på 3 då inget av mina SIM-kort verkar fungera och ni skulle ringa upp mej? 🤔



Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej! Hur kommer jag i kontakt med er på 3 då inget av mina SIM-kort verkar fungera och ni skulle ringa upp mej? 🤔



Hej! Det går utmärkt att kontakta oss via Mail / Chatt eller Facebook om du inte har möjlighet att ringa.

Kontakta Kundservice



Om det är så att ditt simkort är avaktiverat, kan du enkelt aktivera det via Mitt3 på webben.




  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Abonnemang"
  3. Välj "Beställa/Aktivera SIM-kort"
  4. Fyll i ditt simkortsnummer (står på baksidan av chippet) och tryck på "Aktivera"
  5. Starta om din mobil efter ca 5 min.

Lämna en kommentar